måndag 13 juni 2011

Sammanfattning

OJ! Nu var det lääängesen jag bloggade. Får nog göra en liten sammanfattning av dom senaste dagarna.. :)

Fredag
* Jobb~7-13.30
* Fika med min goaste Pappa, innan han o Stina åkte vidare till Öjervik
* Tjejfest! En supertrevlig kväll hos bästa Jojjo. Öl, god mat o underbart sällskap. :)

Lördag
* Morgonpromenad ner på byn
* Fika på kondiset med Stina o Pappa
* "Invigning" av den nya lekplatsen i centrum o den fick högt betyg av lillfisan, så det var nog inte sista gången..
* Bakfylle-pizza o filmmys i soffan

Söndag
* Sovmorgon till klockan 9- Nice! :)
* Elva-kaffe hos pappa i Öjervik
* Spontan shoppingtur till Bergviksköpcentrum. (Sandaler, foppatofflor, kjol#2, kortbyxor, linne#2, kofta)
* Fika o hopp på studsmattan på Vårvägen

Idag
* Morgonpromenad/cykeltur klockan 8
* Frukost i solen på altanen
* Fika på Vårvägen
* Grillning o picnicmys på baksidan
* Fika o myyyys i Stöpa hos bästaste Linda
* Middag o soffhäng

Mmmmm, så har dom senaste dagarna sett ut i vårt liv. Ganska bra dagar om ni frågar mej!♥
Har blivit ganska dåligt med bloggande nu, men det kanske blir bättre... ;) Jag hoppas att Ni fortsätter att läsa i alla fall!! :)

Usch, så det ser ut här hemma just nu! Jag behöver verkligen städa. Men inte nu- jag har ingen lust. Jag ska surfa runt lite på datorn nu, sen får det bli sängen. Jobba imorgon igen.. Åååååhhh, va jag längtar efter semestern!!!! 34 dagar kvar.

LOVAR att jag återkommer imorgon!
Puss&GoNatt, finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar