torsdag 9 juni 2011

Klänning

Den här lilla söta klänningen beställde jag från Gina Tricot igår. Visst är den fin?! Den tror jag kommer bli skön att ha i sommar.Den fanns i en massa andra färger, men jag safeade o tog en vit/svart.  Förhoppningsvis så kommer den redan imorgon o i så fall kanske den får följa med på kalas imorgonkväll... ;)
Igår, efter jobbet, så kom Anna med barna o hälsade på. Det blev cykeltur, fotboll o en massa fika på altanen. Det var supermysigt o en helt perfekt eftermiddag!
Idag har jag oxå jobbat, men idag var första dagen på hela veckan som vi inte hade något inplanerat på eftermiddagen. Ganska skönt faktiskt.. Vi tog en tur ner på byn- gick på Bolaget, köpte nagellack på Lindex o fick oss lite fika på konditoriets uteservering.  Sen åkte vi hem o bara slappade.

Imorgon är det jobb som gäller igen, men sen är det äntligen helg o jag är dessutom ledig lör-mån. Wiihiii! :) Det ska bli skönt!
Neeeee, nu har jag inte ett dugg mer att komma med ikväll.

Tycker om er! Puss&GoNatti

Ps. 23 arbetsdagar kvar till semester. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar