onsdag 29 juni 2011

Lycka!

Snacka om att jag har laddat batterierna dom här dagarna! Vi har har haft det sååå bra! :)

Vi anlände till Fagerås igår eftermiddag. Där bjöds det genast på en Piña colada på soldäcket, medans barnen roade sig på gräsmattan. L o v e l y!
När vi suttit där o haft det härligt i nån timme sparkade Anna igång grillen o jag styrde upp en riktig kanonmiddag, som vi åt ute på den inglasade altanen. När barnen hade gått o lagt sig så satt Anna o jag ute enda in på småtimmarna- drack gott, pratade skit o planerade lite bröllop. Tror att klockan var halv tre innan vi kom i säng...
Idag vaknade barnen vid halv 7-tiden, så då var det bara att sparka igång dagen. Men det var inte så svårt, eftersom det var strålande sol o ett inte ett moln på himlen. Vi började med frukost o morgonkaffe ute. Sen gick Anna till dagis med Edvin o drog sen vidare till sitt jobb. Men Stina o jag stannade kvar hemma hos dom o hade det lugnt o skönt. Solade, badade i poolen (lillfisan, alltså), lyssnade på musik o bara njöt av livet! Efter 4 timmar kom Anna o Edvin hem igen o sen kom A´s föräldrar. Dom skulle passa Edvin, medans vi tjejer åkte ner till Karlstad på lite shopping. Skulle egentligen bara åka ner till stan o fika o titta på lite folk, men vi kom hem med ett par påsar ändå.. ;) När vi kom till Fagerås igen så var klockan redan 18 så då satte vi oss direkt i bilen o åkte mot Sunne. Vi stannade vid Sibylla o fick med oss lite kvällsmat (eller, ja, mat å mat..) o sen åkte vi hem o dök ner i soffan. Nu sover lillfisan sen länge o jag sitter här o väntar på H. Han ska komma förbi o hämta en nyckel, men sen blir det nog natta ganska omgående. Jag är trött! Men- shit, vilka underbara dagar!! Känns nästan som semester.

Imorgon hoppas jag på sovmorgon. På förmiddagen ska vi till bästaste Anna A o leka o sen ska vi nog åka ner till mamma oxå. Ser ut att bli ännu en bra, ledig dag! :)

Hoppas att ni har haft en underbar dag i solen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar