måndag 27 juni 2011

GoKväll!

Typiskt att man ska vara som piggast just innan det är dax att gå o lägga sig! Har varit jättetrött på eftermiddagen, men nu- nu när jag får gå o lägga mej, då är jag pigg som en mört!
Aaja, det är väl ganska bra ändå- då kan jag fixa det sista inför morgondagen. Vi ska nämligen ta en tur till Fagerås imorgon eftermiddag. Det ska bli mysigt! Grillning, öl o skitprat hemma hos bästaste Anna, Stefan & Edvin står på schemat. :) Stina o jag ska sova över där. Så det är verkligen något att se fram emot! Men först ska jag jobba o efter det ska vi till Bvc en snabbis o kolla hörseln på lillfisan.

Idag har jag jobbat, handlat, varit på Bolaget, lagat mat, matat hönor o städat. Mer spännande än så blir det inte.. ;) Nu ska jag greja vidare här. Ta hand om varandra! Puss
Stina & hönorna
Stina & Elis ♥

Mammas egenodlade, gigantiska
jordgubbar. Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar