lördag 18 juni 2011

Lördagmorgon

GoMorgon, mina vänner!
Sovit gott? Det har jag- sovit som en sten hela natten. Skönt! Vaknade halv 9 o nu sitter jag här i soffan med en gigantisk kaffekopp o bara njuter av lugnet.

Egentligen borde jag nog passa på att ta runda på elljusbanan, men jag har faktiskt ingen lust... :)
Jag tror att jag ska städa o greja lite här hemma istället, innan det är dax att gå till jobbet. Undrar om jag börjar 13.30 eller 15??? Hmmm, får nog ringa o kolla.

Stina är ju hos sin pappa, så det är lugnt o stilla här hemma. Det är skönt en stund, men det blir snabbt ganska tråkigt. Men, som sagt, jag ska greja lite o då är det bra att vara ensam. Får lite mer gjort då... ;) Och så kommer hon ju hem imorgon igen! Min älskling.

Nääää, nu får jag nog ta tag i dagen! Försöka komma ur pyamasen i alla fall. ;) Jag återkommer! PUSS&KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar