måndag 11 april 2011

Trött..

Idag har jag varit ledig o nu är jag trööött! Jag fattar inte hur man kan vara tröttare de dagarna som man är ledig, än de dagar man jobbar..? Fast idag beror det nog på att vi har varit ute nästan hela dagen- det har varit kanonväder! Soligt o VARMT! Äntligen vår.♥


Lillfisan har varit så duktig o lärt sig att cykla idag!
Stina är ju inte direkt känd för att ha något som helst tålamod (vem kan hon ha ärvt det av..? ;) ), så jag hade ställt in mej på att det skulle bli en rejäl utmaning att få henne att överhuvudtaget sitta på cykeln. Men det gick sååå lätt! Jag höll i pakethållaren i ca 2 minuter, sen cyklade hon själv!! *stolt* Hon är fortfarande lite rädd när det går för fort, men det var ju faktiskt första gången hon satt på en riktig cykel.
Min duktiga lilla ängel! :)
 
Annars så har vi väl inte gjort så himla mycket idag.. Tog en promenad med lilla mamma imorse, tränade efter lunch o sen har vi bara ägnat eftermiddagen åt att njuta av solen, cyklat o vilat. En skön eftermiddag med andra ord!
Imorgon jobbar jag en kvällstur~15-20, men vi har avd-möte först kl. 13.30. Mamma hämtar lillfisan på dagis. Innan jobbet ska jag nog handla lite o så hoppas jag hinna med en liten fika med Linda.

Nu ska jag greja lite i badrummet (som ser ut som ett bombnedslag??) sen blir det nog sängen ganska snart.
Sweet Dreams! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar