måndag 11 april 2011

Mondaymorning



GoMorgon, kära vänner!!
Sovit gott?

<-- Såhär kändes det nu på morgonen! :) Haha! Det bästa är att jag o Stina är ganska lika på morgonen- hon vill vara ifred en stund o bara slappa framför tv:n, o jag sätter mej gärna vid datorn en stund i lugn&ro o dricker lite kaffe. Då får vi vakna till båda två, innan det är dax att ta tag i dagen!

Idag är vi lediga o har väl egentligen inga särskilda planer, så vi får väl se vad den här måndagen har att erbjuda.
Ska väl försöka träna i alla fall! :)
Tränade faktiskt igår, en söndag!
Den här veckan jobbar jag ganska mycket, men jag ska i alla fall försöka klämma in en dejt med bästa Emmy. Hon har ju fyllt år... ;)

Oj, nu fick jag ett sms från mamma- promenad om en halvtimme! Dax att hoppa ur morgonrocken o bortsa tänderna.

Mitt ordspråk för dagen är:
 ~In omnia paratus~

Ha en fin måndag nu!! Jag återkommer sen!
Puss&kram


Ps. In omnia paratus = Ready for anything!!! ;) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar