fredag 1 april 2011

T.G.I.F

God Kväll, mina vänner!
 Äntligen fredag o en ledig helg framför mej- Härligt!! 

Idag har jag jobbat~7-13.30. Efter det åkte jag hem o hämtade träningsväskan, plockade upp lillfisan på dagis o drog till gymmet. Sen har det bara varit fredagsmys för hela slanten här hemma! Vi har ätit en jättegod middag, målat naglarna (Stinas nya favoritsyssla på fredagkvällar) o hängt i soffan. En helskön fredagkväll med andra ord! :)

Imorgon ska vi ta en sväng på byn o titta lite efter en present o så ska jag nog passa på att utnyttja ett par blomstercheckar som jag har liggande i plånboken... Och på eftermiddagen får jag finbesök från Nynäshamn!! Det ska bli riktigt spännande! :)
Hade tänkt klämma in en fika med mor&far oxå, men vi får väl se vad vi hinner med.
Stressigt att vara ledig, vet ni! ;)

Nu ska jag bädda ner mej i min goa säng o njuta va en härlig sovmorgon! Puss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar