tisdag 19 april 2011

Pust!

Nu gick luften ur mej- Oj, va trött!
Det har varit en lång dag idag... Har suttit på jobbet från 07 till 16 o skrivit schema. Så jag är lite trött i huvudet nu! Det är ganska svårt att få ihop alla turer o procenter hit o dit, men jag hoppas att vi får till det lite bättre imorgon.
När vi kom hem på eftermiddagen så hade jag tänkt mej lite slapptajm i soffan, men Stina hade andra planer.
-Cykelpromenad, mamma!! :)
Så det var bara att snöra på sig promenadskorna o dra iväg! Men det var faktiskt riktigt skönt att få en promenad, speciellt eftersom jag suttit inne hela dagen. Och nu när hon cyklar så himla bra så blir det ju en riktig powerwalk! Gôtt dä! ;) När vi kom hem gjorde jag lyxmiddag- blodpudding, bacon o lingonsylt! Sååå gott!! Det är en favorit för både mej o lillfisan ( jag vet, vi är lite knäppa.. ;) ).

Imorgon blir det ännu en dag med schemat o efter jobbet måååste vi till biblioteket o lämna tillbaka våra böcker.

Oj, blev visst ett utdraget inlägg- började skriva vid halv åtta... Hah! Har pratat i telefon med bästa Annorna. :) Det drog visst ut på tiden. Och nu blev jag ju pigg igen- typiskt! ;)

NU ska jag se på Desperate Housewifes o mysa ner mej i soffan! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar