onsdag 20 april 2011

Bubblor

Chokladbiskvi å kaffe!
Var ju tvungen att kompensera
salladen, Emmy.. ;)
Det här underbara vädret gör att det bara bubblar i magen på mej!
Idag har jag fått riktiga "sommarkänslor"..Ni vet, när allt bara känns så bra- det är varmt, solen skiner, folk är ute o är glada. :) LOVELY!
Stina o jag tog en tur på byn efter jobbet. Var på bibblan, fikade i solen o kikade runt i affärerna. En helt perfekt eftermiddag! När vi kom hem så var klockan redan efter 18, så då var det bara att sätta igång med maten. Fläskkotletter, avocado, färsk ananas o en kall sås. Serverades med en kall öl. :)

Imorgon är jag ledig, men måste ta mej en liten tur till jobbet i alla fall. Men det blir nog bara en snabbsväng. Annars så har vi inga storartade planer för dagen. Ska försöka ta mej iväg till gymmet, har ju inte varit där sen i söndags..
Nu ska jag se på finalen av "Sveriges Mästerkock". Tjing!


Mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar