onsdag 13 april 2011

Onsdag

Lämnat på dagis, jobbat, hämtat på dagis, städat, bakat, tagit en promenad med mamma o lillfisan, lagat middag, ätit middag i soffan, tittat på Bolibompa, njutit av nybakat, nattat lillfis, pratat i telefon o nu sitter jag här. :) Mm, en helt vanlig dag! Lovely vardag!! Läste ett ganska bra citat en gång, tror att det var såhär:
"Livet är för kort för att vara en transportsträcka till helgen"
Ganska bra tycker jag.
Idag blev det fläskkotletter, sallad med fetaost o avocado tiil middag, o en sås som jag köpte igår -->
Den kan jag verkligen rekomendera! Skitgod! Kommer bli heeelt perfekt till grillat i sommar. Köp den! Vad den kostar? Jaa, den kostade 4, 98 kr!! BILLIGT.

Neee, nu måste jag koncentrera mej på tv:n! ;)
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar