torsdag 14 april 2011

14/4

Som du skrev, Emmy- en TOPPENDAG!

Jaa, det kan man verkligen kalla den här dagen. :) Jobbade 7-15, sen packade jag ihop mej o Stina o drog till Årås o bästa Emmy. Där spenderade vi heeeela eftermiddagen/kvällen! Supermys! Stina (o jag.. ;) ) lekte med alla djuren, vi drack kaffe, åt molusker o pratade om det viktiga i livet- ALLT med andra ord..  Glad att jag har dej, vännen!

Imorgon jobbar jag~7-13.30, sen är jag ledig lördag/söndag. Nice!
På lördag har vi "Städdag" med bostadsrättsföreningen..Jippie. Inte. Hahha! Det där är inte riktigt min grej, jag tycker att jag kan sköta min egen städning.. Men men, det blir säkert bra! Vi ska passa på att kratta, rensa o greja lite på altanen. Hoppas på att det blir fint väder bara.
På söndag tror jag att vi ska försöka få till en liten picknick eller liknande..kanske grilla lite.
Vi får se vad det blir! Lediga är vi i alla fall! :)

Nu ska jag krypa ner under filten o mysa i soffan...♥

Hoppas ni haft en lika bra torsdag som jag haft! PUSS


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar