lördag 23 april 2011

Måste ha....

Jaa, jag överlevde ju den här arbetsdagen- trots att jag inte hade nån lust att jobba! ;)

Jäklar vilken energi jag fick efter att jag bloggade senast! Jag drog igång med alla möjliga projekt, o slutförde dom flesta oxå! ;) Rensade o städade gången ut, så nu kan jag snart bjuda på kaffe på altanen! Städade i köket (drog till o med fram spisen!!), tvättade vinterjackan, bytte sängkläder, skrev ett par planeringslistor inför sommaren, hängde ut tvätt på altanen, dammsög överallt o var till affären. Sen drog jag till jobbet. Produktiv dag, minsann! :) Gôtt!!

En liten lista på vad jag måste inhandla innan sommaren!

*Badkläder (till oss båda)
*Grill med diverse tillbehör
*Blommor till altanen+krukor
*Jord o växter till lådan
*Färg till utemöblerna
*Dynor till utemöblerna
*BadenBaden??

Ska försöka titta lite på secondhand (inte på badkläder då... ;) ) o se om jag kan hitta något. Dynor kanske? Och badenbaden/solstol.. Jaaa, det är mycket man måste ha! Haha! :)

Nu ska jag hämta in tvätten o ta tag den gigantiska tvätthögen som ligger här i soffan o väntar på mej! (Ja, jag la den rena tvätten i soffan innan jag gick till jobbet- jag brukar inte ha tvätt i soffan! ;) )

Och till alla er som sitter ute o grillar o dricker öl nu- Ha så trevligt! Och tänk inte på stackars mej som ska upp klockan 05.30 imorgon! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar