lördag 23 april 2011

Hej på er!

Jag är så sjukt osugen på att gå till jobbet idag! :( Uh, har verkligen ingen arbetslust alls...  Men jag börjar ju inte förrens klockan 15 o när jag väl kommer dit så vet jag att det går jättebra. Men vissa dagar är det så- arbetslusten är som bortblåst! Speciellt nu när det är så härligt väder. Jag kan ju komma på tusen grejer som jag hellre skulle vilja göra ute i solen, än att jobba (inomhus) :) Aaaja, det blir säkert bra!

Stina är hos sin pappa nu, så jag har haft en lugn morgon för mej själv. Men shit, va svårt det är att få något vettigt gjort när jag är ensam hemma! Jag har hur mycket grejor som helst som jag skulle kunna passa på att få gjort nu när jag har tid, men det är ju så svårt att komma igång! Jag har i alla fall rensat lite på altanen, så nu ska det bara spolas av ordentliget där ute sen är den redo för styling! ;) Jag ska försöka måla mina utemöbler den här sommaren (eftersom jag inte gjorde det förra sommaren...) o köpa nya dynor. Och så skulle jag vilja ha en ny grill oxå, men det får vi se... Jag har ju redan en, men den är gammal o ful.... :) Nu hade jag tänkt att jag skulle ta tag i det rummet som leder ut till altanen ifrån köket, städa lite där. Det är ett ganska litet rum, mer som en gång ut till altanen, o eftersom man bara går igenom det rummet på sommaren så är det lätt att det blir en "rotrum" på vintern! Jag har tusen grejor där inne som bara är mer eller mindre inslängt- som i ett förråd. Så där måste jag ta o rensa/städa lite.

Nej, här har jag ju inte tid att sitta!! Rensa, städa, byta sängkläder, tvätta--sen off to work!

Ha en underbra påskafton, mina älskade vänner! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar