fredag 15 april 2011

Helg!

Äntligen fredag o ledig helg framför oss! Känns så skönt, jag är trött o behöver vara lite ledig tror jag..

Idah har jag jobbat~7-13.30, sen åkte vi hem o grejade lite ute i trädgården. Krattade o så. Det är ju som sagt "Städdag" imorgon, så vi får väl ta ett stortag då.. :) Ska bli kul att få iordning lite på altanen! Nu kan man ju faktiskt börja sitta där ute. Jag tror att jag måste måla altanen i år oxå, eftersom fasaden ska målas. Men det tycker jag bara ska bli kul, där ser man ju resultat direkt o det ser mycket fräschare ut. Egentligen skulle jag behöva måla utemöblerna oxå...får väl se vad vi hinner med innan hösten kommer! ;)
Mamma&Pappa dök upp på eftermiddagsfika o Stina fick äntligen visa morfar att hon lärt sig cykla. Efter det så har vi inte gjort så mycket- mest bara slappat i soffan o fredagsmyst! Men jag är så himla trött, så jag ville helst bara sova på soffan...vi får ta igen det under helgen istället!

Nu ska jag slötitta lite på tv:n, men det blir nog sängen snart. Återkommer imorgon! :)

Ha en bra fredagkväll!!

Ps. Visst är den där låten med Mia Skäringer bra? Lite otippat, visste inte att hon gjort en låt. Jag älskar den, fast den är lite sorglig. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar