måndag 4 april 2011

GodKväll!

Den här dagen har bara svischat förbi! Fort som tusan har den gått..
Började dagen med att jobba lite, 7-13.30, sen hämtade jag Stina på dagis o skyndade hem. Goaste Linda väntade nämligen på oss här hemma, så då blev det kaffe&skitprat innan hon drog vidare på jobb. När hon hade åkt så kom lilla mamma o hämtade oss o vi åkte ner o tränade, medans Stina lekte hos min mormor&morfar. När vi tränat o hämtat lillfis så var klockan helt plötsligt halv sex, så då var det ju bara att skynda sig hem o börja med maten. Det fick bli Pasta Carbonara- MUMS! :)
Sen dess har vi faktiskt inte gjort så mycket...

Imorgon ska jag jobba igen, men på onsdag är jag ledig. Då ska jag o Stina ta oss en tur till Rottneros o hälsa på Susann o Ellioth, det ser vi fram emot! :)
Och så måste jag fortfarande leta efter en födelsedagspresent!
Men nu ska jag kura ihop mej under filten o titta vidare på "Mamma byter bo". Vilket konstigt program!! Haha! Puss&GoNatt
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 



Mina söta vänner!

Ni är BÄST! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar