tisdag 5 april 2011

Fika/kvällsmat

Ja, det fick bli en kombination idag!
Yoghurt, goda smörgåsar, kaffe, mjölk, frukt o kakor...
Inte så dumt! :)
Fixade till en "hemgjord" yoghurt. Frysta hallon, vinbär, kiwi, äpple o Alpro soya Naturell yoghurt- mixa med stavmixer. Plättlätt! Stina åt den med havrekuddar på o jag åt den som den var, o den var riktigt god. Dessutom blev det lite över, så det kan jag göra frukostdrinkar av imorgon. Nice! :)

Tisdagar är alltid tråkiga dagar, men den här tisdagen har faktiskt varit helt ok. Jag var lite trött imorse o på jobbet, men sen blev det bättre.. ;) Så direkt efter jobbet så drog jag iväg o tränade (3:e dagen i rad!) med mamma o efter det så tog vi en sväng till solariet. Gissa om det var skönt?!! Hade nog kunnat ligga där hela eftermiddagen...
Sen hämtade jag lillfisan, som hade fått vara hos min mormor&morfar under tiden, o nu har jag bara plockat ur/i diskmaskinen o fixat till "maten".. Ska hänga en tvätt o greja lite, sen blir det soffläge resten av kvällen!! Så jag kanske återkommer senare... Puss på er!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar