fredag 29 april 2011

Fredag!

En riktig toppen-fredag idag!
Började dagen med några timmar på jobbet, sen hämtade jag lillfisan, åkte hem o mötte upp världens bästa Anna! Hon hade jobbat i Prästbol idag o passade på att svänga förbi Sunne innan hon åkte hem. Det gillade vi!♥ Det var så längesen vi sågs irl, så det var riktigt kul att hon kom.
Vi måste styra upp en grillkväll snart!!
Anna ville ta en tur på byn så vi åkte ner tillsammans o kollade lite i affärer. Jag skulle (somvanligt) inte ha något, men kom (somvanligt) hem med två påsar. Men, jag gjorde ett riktigt fynd!! Japp! Jag följde med Anna in på InterSport o råkade springa på ett par skor, som var precis vad jag behöver just nu. Dom kostade bara 190 kr, så det var ju riktigt billigt! Men jag hittade bara ett par i strl 36 o dom var lite skitiga bak på hälen- båda två. Så jag frågade om dom hade ett nytt par men det fanns tyvärr inte, men jag kunde få dom lite billigare. Jaja, tänkte jag- jag ville ju ha dom. När jag kom till kassan så fick jag dom för 100 kr! Hur bra som helst! Och sååå skitiga var dom inte heller, egentligen.... :)
Sen strosade vi runt lite mer på byn. Gick på bolaget, leksaksaffären o så råkade jag hitta en topp i en av klädaffärerna. :) Hade tänkt att jag skulle ha den imorgon när jag ska på kalas, men den när jag kom hem så insåg jag att den var alldeles för vardag.. Menmen, jag har förvarnat Jane att jag antagligen kommer dit naken. ;)

Till kvällsmat fixade jag till en liten specialare! Det blev "kycklingburgare". Jag hade kycklingfilé som jag la i grova korvbröd med avocado, sås o babyspenat- Jättegott! Smakade ännu bättre ute i solen!
Eftermiddagen/kvällen har vi spenderat i soffan med ostbågar o cola.
Nu ska jag dricka upp min cider o fortsätta greja lite med datorn (det är ju inte ett skit på tv!).

Hoppas ni får en fin helg! Puss

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar