torsdag 28 april 2011

Duktig eller dum??

Jag betalade mina räkningar förut idag o kände mej jätteduktig o det var skönt när det var gjort. Trots att det inte blev så mycket pengar kvar så känns det ju alltid bra när man har gjort rätt för sig. :) MEN! Nu sitter jag här o tittar på Lyxfällan på tv:n o blir lite förvirrad....

-"Slänger du dina obetalda räkningar?"
-"Ja, det kommer ju ändå nya hela tiden."

Eeeeeeehhhhhhhh???!!! Jaajo, man kanske skulle strunta i att betala räkningarna o åka taxi istället?? Eller??
Smart tjej!


Idag har jag jobbat igen. Känns som om jag inte gör annat än jobbar.. Fast det kanske är så när man väljer att faktiskt betala sina räkningar.... Haha! ;) Efter jobbat så cyklade jag till dagis o plockade upp Stina o sen cyklade vi hem. När vi kom hem så kokade jag kaffe o fixade till lite gott fika, sen kom bästaste Linda. Det blev kaffe, skitsnack o sooool på trappan! Gôtt!!
Lagom till att Linda skulle dra vidare till frissan (*avis*) så kom mamma&pappa, så då blev det ännu mera kaffe o soffhäng.
Nu sussar lillfisan gott o jag ska fixa en matlåda. Kycklingfilé med avocado o sås! Mums!

Hoppas Ni mår bra! :) Massa pussar// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar