tisdag 22 mars 2011

Utan dator

Nu har min dator slutat att fungera för mej igen! :( Skit!
Det är därför det blir så dåligt med blogginlägg. Nu är min lilla mamm här o fikar o jag bad henne att ta med sin dator. Det är ju helt otroligt hur handikappad man blir när man inte har nån dator! Men jag tror att det är ett ganska lättfixat problem den här gången, måste bara fixa fram en grej till datorn...

Annars så dras vi med sjukdomar här hemma fortfarande. Stina har varit riktigt sjuk o vi har besökt vårdcentralen för diverse provtagningar, men nu tror jag att det är på bättringsvägen. Hoppas det i alla fall! Det börjar på att bli riktigt drygt att vara hemma nu, för oss båda.

Jag hoppas att jag får ordning på min dator snart så att jag kan återvända till bloggvärlden! ;)

♥Ha det så bra så länge!♥


2 kommentarer:

  1. Ja, vad vore livet utan datorn måntro !? ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa, det börjar jag oxå undra nu.... ;)

    SvaraRadera