onsdag 30 mars 2011

Snaaart...

Som ni kanske har förstått (o oxå hört) så har min kära dator dött för mej helt! Skrot, helt enkelt! :( MEN- imorgon åker jag o köper mej en ny!! Svider lite att behöva punga ut en ganska redig summa, men man kan ju faktiskt inte leva utan dator...inte jag i alla fall! ;) Just nu lånar jag mammas dator, för jag var tvungen att uträtta några bankärenden. Annars så har jag jobbat idag o nu håller jag på o röjer i förrådet. Man får liksom lite ny energi nu när solen lyser o våren är påväg! Lovely!

Egentligen skulle jag inte ens lägga någon energi på att överhuvudtaget kommentera detta, men jag kan inte låta bli;

Om DU nu ska läsa min blogg, vilket jag inte kan förstå varför, så får DU väl helt enkelt gilla läget!!???? ALLT jag skriver är sanning o om DU inte kan acceptera att det är så det ligger till (o alltid kommer att göra- för all framtid!) så tycker jag att DU ska ge fan i att läsa- eller varför inte:
VÄX UPP!!!!!!!!!! Patetiskt.
Tack för mej!

Nu ska jag sätta på kaffe, tina ett gäng muffins o invänta min far.
Jag hoppas Ni (mina vänner!) har det bra!! :) Jag återkommer senast fredag, o då ska jag bomba er med blogginlägg- jag har saknat den o Er!!!! :)
♥All Kärlek!// Linda♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar