torsdag 10 februari 2011

Dröm

Snygg kombination! Ja, tack!
Jag skulle så gärna köpa nya tapeter till köket, men eftersom hon som bott här förut har målat (köpt?) köksskåpen i en härlig nikotingul-färg så är det inte så lätt att matcha! :( Jag menar, vad passar till NIKOTINgult liksom?? (Gissar på att det är nån "äggskal/gräddvit" egentligen, men åt det gula hållet...) Jag skulle vilja ha någon lite gråaktig ljus tapet eller en vit- men då ser väl skåpen omöjligt ännu mer gula ut. Fast det är klart, det kanske blir snyggt med lite askgrå till nikotinet... ;)
Hmmm, svårt det där! Meeeen, hur som helst så är det ju ingeting som jag ska göra nu- men man kan ju alltid drömma lite! :)

Jag börjar bli mer än måttligt trött på SNÖ! Det kräksnöar ute o har gjort hela förmiddagen. Skit. Och nu måste jag snart gå ut o skotta igen, innan vi blir helt insnöade. Skit. Dessutom har vi bilen idag, men det är ju liksom ingen idé att skotta fram den i snökaoset. Skit.

Vi har precis haft besök av goaste Linda! Hon kom hit efter jobbet o fick sig lite kaffe innan hon drog vidare till en anställningsintervju.. Lycka Till, vännen! Håller tummarna för dej!

Nej, det är väl lika bra att bita i det sura o ta fram snöskyffeln! Får se om lilla mamma tar sig hit idag, i så fall blir det träning sen! :) Puss/ L

1 kommentar:

  1. Kolla vad det kostar att lackera/måla om skåpluckorna!

    SvaraRadera