torsdag 11 november 2010

Längtar!

Åååh, va skönt att vara ensam hemma ett par timmar! Bara njuter av lugnet, spotify o tanken på den kommande helgen. Hotellvistelse, shopping, vin o sällskap av en underbar vän! Ska bli så himla mysigt!! Måste verkligen köpa en ny overall till Stina (nån som har något tips på var/vilket märke???) när jag ändå är i Karlstad, men det blir nog lite snålt om tid. Funderar på att åka ner lite tidigare...hmm..får väl se hur jag gör.

Har förresten kommit på vad jag ska ge lillfis i julklapp! Jag har en längre tid tänkt göra om lite i hennes rum, ta bort lite "småbarns-grejer" o fixa lite. Så det ska jag göra lagom till julafton! :) Jag har kollat på Ikeas hemsida på vad jag ska köpa o beställt lite smågrejer från en barnsajt. Det tror jag blir jättebra! Det bästa är att jag kan göra iordning hennes rum när hon är hos H, så att det är helt klart o blir som en överraskning när hon kommer hem på julafton. Wiieeeee! Känner mej riktigt nöjd med den planen.. :)

Jag har just slängt ihop en pastagratäng till mamma&pappa, som är barnvakt i kväll. Och stekt lite lax till matlådan. Nu ska jag plocka undan i köket, hänga tvätten, äta lunch, skotta parkeringsplatsen (vilket känns jävligt omotiverat, eftersom jag inte ens har nån bil..) o sen bege mej till jobbet för ett kvällspass.
15.00-20.00, fin tur.

Hoppas ni har en bra dag i solskenet!!

1 kommentar:

  1. Låter lovely med hotellvistelse.
    Njuuuut av helgen! : )

    SvaraRadera