torsdag 28 oktober 2010

Torsdag

Blir så himla glad när jag ser att ni läser min blogg så flitigt!
KUL!

Det känns jättebra o jag hoppas att ni gillar vad ni läser oxå.. ;)

Idag har jag jobbat 7-15, hämtat lillfis på dagis, handlat tårtpärlor, varit på bolaget o dragit igån operation Storstädning. Fast bara dragit igång, absolut inte slutfört. Men det hinner jag imorgon, innan det är dax för fredagsmyyyys!
Ser fram emot morgondagen- älskar fredagar!!

Stina hade jättehög feber när hon la sig vid halv 7, så jag hoppas att det inte är början till förkylning.. Men det är säkert bra imorgon bitti, det brukar vara så i alla fall. Hon är ju (*peppar*peppar*) nästan aldrig sjuk, min lilla ängel! Ordning på henne.. ;) <3

Neee, mina vänner, nu blir det nog att borsta tänderna o bege sig mot sängen!
GóNattis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar