onsdag 27 oktober 2010

Snygga!


Har precis varit till Ica o hämtat ut mina nya snygga stövlar!



Helt sjukt nöjd!! :) Blir fint till helgen det...


Idag har vi haft friluftsdag med jobbet, i regn&rusk! Var inte direkt sugen i morse när regnet bara öste ner o det blåste småspik- men det blev riktigt lyckat! Vi åkte hem till min chef o åt lunch, sen blev det en timmes promenad i Gettjärns skogar. Det var faktiskt skönt att gå, trots lite småregn.

På förmiddagen, efter hönseriet, så passade jag på att storhandla. Så nu har jag allt gott som behövs inför lördagen födelsedagskalas. Fast jag måste på Systemet oxå, men det får bli en annan dag... Imorgon jobbar jag 7-15, o efter det ska jag dra igång operation Storstädning! Det är ett måste, det ser ut som kriget här hemma för tillfället.

Nej, nu blir det Bolibompamys innan det är dax för lillfisan att sova. Puss!

2 kommentarer:

  1. Lillstrumpa28/10/10 20:26

    Jävlar vilken snygg blogg du har fixat då! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, sis! Ja, jag gillar den... :)

    SvaraRadera