söndag 10 oktober 2010

Sunday

*Gäsp*
Ja, det är så det känns just nu- tröööt! Det har varit en lång helg, med en himla massa jobb o en hel del huvudbry..Men den har ändå varit UNDERBAR! Har spenderat den med mina allra närmaste o käraste- mer tänker jag inte avslöja! ;)
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag haft min lilla Mamma här! Så himla kul att se henne igen o höra alla historier från Pakistan. Vilket land! Ojojoj, vad de håller på där nere..inte nog med att det är översvämningar som har förstört större delar av landet- dem ska dessutom hålla på o 'kriga' med varandra, inbördes. Helt sjukt! Jag är mer än glad att jag bor i Sverige...
Sitter i skrivandes stund framför tv:n o Ensam mamma söker. Just nu är det en av mammorna som är på Ikea med sina karlar, o hon ifrågasatte romantiken med att gå där... Hallå?? Det är ju hur romantiskt som helst att gå på Ikea! Det tycker jag i alla fall... :) Men det är klart- det blir ju alltid vad man gör det till!
Måste bara tillägga att Ensam mamma söker är ett fruktansvärt pinsamt o jobbigt program att se på. Men det är roligt att se när dem finner varandra! :)
Nu ska jag försöka röja upp lite här hemma. Av nån konstig anledning så blir det lite rörigt så fort lillfis kommer hem... Sen blir det nog sängen ganska tidigt ikväll, behöver ta igen lite förlorad sömn.
GoodNight, SleepTight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar