söndag 17 oktober 2010

Söndagsångest!

Huuuuuu, nu är helgen snart slut o arbetsveckan väntar o jobbhelg.... Gaaah! Har verkligen ingen lust. Men jag kan glädja mej med att vi har haft en kanonhelg!

Lördagen var fullspäckad, med fisketur, födelsedagsfirande o en jäkla massa lördagsgodis!
Det började med att min käre Pappa kom o hämtade oss på förmiddagen. Vi drog iväg mot Södra Viken med bilen fullpackad med fiskeutrustning, korv med bröd, kaffe/varm choklad o krälande daggmaskar. Vi fiskade i flera timmar, men inte ett enda napp. Fast det gjorde inte så mycket eftersom solen värmde skönt o den nygrillade korven smakade gott! :) När vi kom hem igen på eftermiddagen så dök lilla Mamma upp, så då åkte vi ner till min mormor&morfar. Min mormor fyller 77år idag, så vi passade på att fira henne lite igår. Det var trevligt! Vi drack champagne o hade det bra. :) Efter det så åkte lillfis o jag hem o åt lördagsgodis resten av dagen!

Idag har vi haft en riktig mysdag! Jätteskönt! Vi trotsade kanonvädret o spenderade (nästan) hela dagen i soffan. På eftermiddagen så kom H o plockade med sig Stina på kalas! Och när dom var borta ett par timmar så passade jag på att sova på soffan... Slapp?? Neeeeeej! Bara lite.. ;)
När dom kom tillbaka blev det ännu mera mys i soffan innan det var dax för H att dra vidare till Norge. Stina var lycklig- först tårtkalas o sen pappamys!


Härlig Helg!

Men nu är den slut o det snart dax för sängen! GoNatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar