tisdag 19 oktober 2010

Kokbokshyllor??

Gó Kväll!

Tisdagkväll å Desperate Housewives på tv:n! Yeeey! ;)
Jahaa..två arbetsdagar avklarade o nu väntar två lediga dagar! Det ska bli skönt med sovmorgon imorgon bitti! Är ju så jäkla trött just nu..tror att det är höstmörkret som gör att all energi bara sugs ur mej. Men nu är det inte långt kvar till juletid o alla mysiga ljus o ljusstakar.. Can´t wait!

Imorgon får vi besök av Jojjo, Alma o lille Nils på eftermiddagen! Det ska bli mysigt! Ska försöka komma på något gott att bjuda på bara....får bli en tripp till affären imorgon. Appropå det så fick jag dom två böckerna som jag beställt från Jultidningarna, av Lotta på jobbet. Jättefina! Många goa recept på tårtor, kladdiga kakor o en massa annat mums! Där kan jag garanterat hitta lite inspiration i alla fall. Dessutom ser dom jäkligt snygga ut på mina kokboks-hyllor i köket! (Men gud, va fult det lät med "kokbokshyllor"! För er som inte vet så har jag två tavellister i köket, där jag har kokböcker lutande mot väggen- inte alls fult! ) På torsdag ska vi nog ner till mamma o hälsa på en liten sväng, sen blir det fika hos Anna o barna i Rottneros. Det ser vi fram emot, både jag o lillfisan! :)

Hade tänkt att ta en halvtimme på träningscykeln....eller...? Njaaeeeeenej...jooo..
Ja, så får det bli! Kom igen nu, Linda! ;)
Inbillar mej att jag är liiiite mindre trött när jag tränar ordentligt, så det är väl bäst att hålla igång! Trevlig kväll!
Ps. Böckerna: Kärleksmums, 101 söta favoriter av Emma Hamberg o Anette Rosvall
Buffé, helt enkelt av Jon Hansson o Camilla Lindqvist

2 kommentarer:

  1. ÅH va bra att du köpte dem, då slipper jag =P. A puss

    SvaraRadera