måndag 27 september 2010

Tips!

Jag fick ett tips av Anna häromdagen, som jag har kollat upp idag o känner att jag måste föra vidare till Er! :) Vi pratade om bantning o kaloriräkning o sånt o då tipsade hon mej om en hemsida- Matdagboken.se
Där kan man skriva in vad man har ätit under dagen o träning du utövat, o så räknar dom ut hur många kalorier du fått i dej o hur många du gjort av med. Det var faktiskt lite spännande! Dessutom är det helt gratis.. Den sidan tror jag nog att jag kommer utnyttja en del. Kan ju erkänna att dagens kaloriintag inte var särskilt bra, med tanke på pizzan..... ;) Hihi! Nu ska ni inte tro att jag ska börja med nån hårdbantning eller så- nej nej! :) Men det är dom där sista 4-5 kilo som jag vill bli av med..o det är ju så jäkla svårt! Men herregud, jag har ju hela livet på mej! ;) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar