måndag 27 september 2010

Monday

Har haft lite problem att logga in på bloggen, därför har det inte blivit något inlägg under helgen.. Men jag har ändå bara jobbat, det har inte hänt så mycket annat spännande. På lördagen var Linda här hela eftermiddagen, så då blev det en himla massa kaffe, skitprat o mys! I like! :)

Nu är jag ledig i tre dagar, o den här första lediga dagen har varit toppen! På förmiddagen var vi hemma hos min kära arbetskamrat Anna o hennes två små godingar- Valle o Charlie. Det var riktigt kul! Stina o Valle lekte hela tiden o hade hur kul som helst! En hel-lyckad playdate! Det måste vi absolut göra om.. Dessutom hade Anna gjort så himla goda muffins med dumle-frosting, något som jag måste göra! Såå gott, o det verkade vara ganska lätt att göra. Alltid kul med lite nya idéer. :)
Sen åkte vi ner till höna-pöna o släppte ut dom ett tag, somvanligt. På vägen hem svängde vi förbi pizzerian o plockade med oss en Hawaii med kebabsås...Gott! :) Det fick bli lite panikmat idag, vi var superhungriga båda två o klockan bara sprang ifrån mej. Det var liksom inte läge att åka hem o börja med lunch klockan 14..så det fick bli pizza. Det blir ju, som tur är, inte så ofta! ;)
På eftermiddagen så svängde vi ner till min mormor&morfar o jag lämnade av lillfis där- kände att det var läge för en powerwalk. Och det blev det! 40 minuter i terrängspåret- svettigt o underbart!

Imorgon blir det lite presentshopping på förmiddagen, för på eftermiddagen ska vi hem till världens bästa Jojjo o hennes alldeles nya bebis- Nils! Det ska bli sååå kul! Emmy o hennes lilla mamma ska oxå med, så det blir säkert jättekul! Det ser vi fram emot.. :) Nu ska jag se på Idol! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar