söndag 12 september 2010

Jobbhelg - check!

Äntligen är jobbhelgen avklarad! Jag jobbar visserligen imorgon, men jag tycker inte att måndagen 'gills'- det är ju ändå vardag. Jag jobbar 7-13.30 imorgon o sen blir det att dra ner till hönorna o pyssla om dom lite grann. :) Det ska bli spännande att se hur det går.... Jag kan inte påstå att jag är sådär väldigt förtjust i dom, eller fjäderfän överhuvudtaget, tycker dom är ganska läskiga. Men det ska nog gå bra! Pappa hade kokat makaroner åt dom- bortskämda små kräk! ;) Och nu står det äntligen en bil här på uppfarten igen! Sååå skönt! Det är nog det enda som är positivt med att mamma åker till Pakistan... Huuuuuu! Mamma hade varit på en säkerhetsgenomgång igår o det var nästan så att dom ångrade sig allihopa! Och då ska ni veta att dom som jobbar för MSB är ganska härdade o har varit med om en hel del... Usch! Jag vill inte ens tänka på allt hon sa. :( Jag ber till alla högre makter o håller alla tummar för att det här ska gå väl!!

Det var så mysigt att få hem min lilla älskling idag! Hon hade haft en kanonhelg hos Pappa o var så nöjd o glad. Men H sa att hon hade sagt att hon ville åka hem o mysa med mamma idag- min lilla fiiis! :)

Nu ska jag nog gå o lägga mej! Imorgon ska jag ladda batteriet till kameran, så jag kan lägga ut lite nya bilder som jag har på lager.. Sov Sött!

If you like me, tell me. If you miss me, show it. If you love me, prove it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar