onsdag 8 september 2010

Trött

Huuu, va trött jag är! Vid 18-tiden var jag helt slut o däckade en stund på soffan. Vet inte varför jag är så trött, men jag tror att jag har funderat lite för mycket idag.. Dumt, för jag blir bara depp.

Idag har jag jobbat 7-13.30. Jag hade en kökstur, så jag har bakat en massa småkakor! Inte alls särskilt snygga, men gooda! ;)
Efter att jag hämtat fisan på dagis så tog vi en promenad/cykeltur i det härliga höstvädret. Men jag tror att det blev lite jobbigt för henne att cykla så långt, hon var jättetrött hela eftermiddagen sen. Men det var så skönt att komma ut lite! Jag har faktiskt lyckats ganska bra med mina promenader den här veckan, hittils i alla fall. Det har blivit minst en halvtimme om dagen, plus cykelturer- så jag är nöjd! Men om jag har varit så där nyttig som jag hade tänkt mej, det vette tusen.. Det dumt att baka- någon måste ju äta det oxå... ;)

Imorgon ska jag jobba igen, sen är jag äntligen ledig en dag! Så på fredag blir det mys för hela slanten! Jag är himla sugen på en tur i skogen, så vi får väl se vad jag kan hitta på o vad vi orkar med. Mys ska det bli i alla fall! H kommer o hämtar henne på fredag eftermiddag..

Nu måste jag slänga mej i säng snart, innan jag somnar i soffan! Ska bara koppla bort hjärnan först, så jag inte ligger å vrider mej halva natten. ;)

Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar