torsdag 15 augusti 2013

Men hej igen!

Igår fick jag en så gullig kommentar på instagram, att min blogg är saknad.. Gissa om bloggsuget bara kom stormande efter det?!!! Jajjemän. :) Så, vad säger ni damer, vi kör på nu va?! 

Känner mej lite tvingad att uppdatera er angående dejten, eftersom jag redan delat med mej av dess existens.. Det var i alla fall en helmysig dejt som resulterade i en till (i lördags), men det tog också slut där. Vi ska inte ses nåt mer. MEN, det var verkligen två finfina dejter med en toppenkille. :) 
Nog om detta. 

Häromdagen var jag och lillskruttan till Ikea och där köpte jag lite nya plastbackar. Och imorse så fick jag äntligen tummen ur och städade i diskbänksskåpet, och placerade mina nya backar där. Det blev skitbra! 

Före


Efter


Joråsåatteee, det känns rätt så bra.... ;)


Nu ska vi snart gå ner till bästa Jojjo med familj och ha lite torsdagsmys. Det vill säga, dricka lite vin och äta gott medans barnen leker i trädgården. Vi ska bara slänga i oss lite lunch här hemma först och köpa en blomma på vägen dit. 
Men nu är jag ju igång igen, så jag hoppas att ni vill följa mitt tramsbloggande igen! ;)
Puss&Kram ❤

2 kommentarer:

  1. Åh vilken smart lösning, den ska jag sno! :) ha en bra dag/kväll / Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, gör det! Jag köpte sån plast som man har i botten på typ besticklådor och la på golvet i skåpet (det vita som du ser på bilden) och det blev superbra

      Radera