fredag 16 augusti 2013

Gul

Godmorgon! Sovit gott??

Gårdagen var helt perfekt, torsdagsmys när det är som bäst! Vi åt en massa gott, drack lite cider i solen, tittade på barnen när de sprang runt och lekte och pratade en massa om allt viktigt i livet.

Barnen badade nere vid bryggan.


Shit, va mörkt det är ute... Det regnar. 
Det känns verkligen att hösten är nära nu. Men det gör ingenting, jag älskar hösten.
Det är inte mycket som slår den höga kalla höstluften, mysiga höstkvällar med tända ljus och långa promenader i färgglada höstlöv. 

Nu har jag just ätit min gula frukost. Apelsin och finncrisp med ägg och randig kaviar (helt klart den godaste kaviaren!) och kaffe. Äggen är från min mammas hönor, som springer fritt och äter allt dom hittar, så dom är ju lite gulare än dom ägg du köper i butik. 
Nästan lite för gula ibland...nästan vidrigt gula. ;)


Neej, hörrni, vad tror ni om att sparka igång dagen??! 
Stina ska till sin pappa ett par timmar nu vid elva och jag ska väl försöka göra nån nytta när jag är ensam. Jag lovar att försöka i alla fall! ;) Puss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar