måndag 29 juli 2013

På tåget

Hade ju tänkt att vara lite fiffig och blogga på tåget, men det verkar vara omöjligt.. Ingen mottagning. Så, oavsett när jag publicerar det här så är det i alla fall skrivet här på tåget. ;)

Jag vet inte om jag skrivit något om det tidigare, men Stina och jag ska till vackraste Göteborg idag. Gissa om vi längtar?! Ska bli såå kul! Göteborg är en av mina favoritstäder och idag är det Universeum och Liseberg (såklart) som gäller. Tyvärr så åker vi vidare redan i eftermiddag. Min moster hämtar upp oss och sen fortsätter vi ner till henne i Jönköping. Det ska bli skönt att komma hemifrån ett tag.. Vi brukar besöka min moster en gång varje sommar och det är alltid lika mysigt där. God mat, shopping, bad, vinkvällar och polkagrisar brukar vårat besök alltid innehålla och vi hoppas väl på att traditionen håller i sig även denna tripp?! ;)




Reseoutfit:
Linne, Gina Tricot
Långkjol, H&M 
Sjal, Mexx

Jag återkommer med bilder senare! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar