lördag 27 juli 2013

Glass

Jag trodde verkligen att jag skulle ha en massa blogglust och att inläggen bara skulle spruta ur mej den är veckan, när jag är ensam hemma. Men så har det ju uppenbarligen inte varit.. Aja. Nu är i alla fall min första barnlediga vecka snart slut och det ska bli helt underbart att få hem min lilla skrutt imorgon! Igår var hon hos mej i ett par timmar och vi passade på att åka till Mormors Glasscafé i Lysvik. Hur mysigt som helst!! ❤


Annars så är jag lite trött efter gårdagens festligheter.. Och det värsta är att jag har ettusentvåhundrasjuttioåtta saker som jag måste fixa idag. Gaahh! Dålig planering där.. ;) Menmen, det ordnar sig. Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen och pyssla om mina stackars skadade fötter.
Om jag får för mej att hoppa iväg ut på krogen i skyhöga pumps nån mer gång i livet, så stoppa mej. Snälla.

Puss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar