söndag 18 november 2012

Jobbhelg - check!

Har ni haft en bra helg?

Nu är jobbhelgen avklarad o det känns hur skönt som helst!! :) Inte för att jag har något emot att jobba helg, men det betyder ju oxå att lillfisan inte är hemma. Men nu ligger hon o sussar tryggt i min säng igen o jag känner att ordningen är återställd. 
Imorgon väntar en ledig dag o jag vet faktiskt inte alls vad vi ska göra... Tips någon?! :) 
Jag har ju tyvärr ingen bil just nu (eller ja..det har jag ju oftast inte) så det blir nog inga större utsvävningar. Stina var lite sugen på att baka lussebullar, så det är möjligt att det får bli en tur till affären o inhandla lite jäst o saffran... Jag är faktiskt riktigt sugen på jul nu! Längtar riktigt mycket efter advent i alla fall o att få plocka fram alla ljusstakar o stjärnor. Vi köpte en ny pappstjärna på Lagerhaus när vi var i stan, o det ska bli kul att se hur den kommer att passa i vardagsrumsfönstret. 
Och så måste jag nog som vanligt köpa lite hyacinter, bara för att dom luktar så himla gott! :)

Nu ska jag bara plocka undan lite här hemma, sen ska jag krypa ner bredvid världens bästa i sängen o sova läääänge! 
Puss&GoNatt

Ps. Tack Marie, för din kommentar! Kul att du fortfarande läser, efter något år. :) Ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar