fredag 16 november 2012

Förresten....

..så måste jag bara skriva att Ni är sååå gulliga som läser min blogg så flitigt, trots att jag sällan skriver något läsvärt! MEN, ni är mindre bra på att kommentera...... ;)

Jag förstår att de flesta inläggen är ju ganska menlösa o inget att kommentera heller, men det skulle va himla kul om Ni skrev en rad eller två nån gång så jag vet vilka Ni egentligen är som läser!
Och eftersom läsarna har ökat ganska mycket nu så blir jag lite nyfiken....
Så glöm inte att kommentera! :)

Puss på Er, alla söta!!

2 kommentarer:

  1. Jag hittade din blogg för något år sedan då jag sökte på bloggar i Sunne, då jag va "ny" i Sunne.
    Med vänlig hälsning, Marie

    SvaraRadera
  2. Hej... Jag läser din blogg, jag ser ju även när du har uppdaterad på min blogg så då kikar jag in...

    Jo bara en lite fråga, du har väl en ipad, var den dyr.. Önskar en sån i julklapp men det kanske man inte får, men man får se..

    Maria!!!

    SvaraRadera