onsdag 20 juli 2011

Perfekt dag!

Japp, det är precis vad vi har haft idag. Eller, egentligen är det dagar.. . :)
Jag o Stina bjöd min pappa på lunch igår. Det var supertrevligt! Jag tyckte att det inte var mer än rätt efter att pappa både köpt nya däck till min cykel o gett mej en "sommarpresent" (hans uttryck). Vad det var för något? En bag-in-box vitt vin. Haha! :)
Efter att pappa hade varit här så tog vi en promenad ner till mormor&morfar o lånade bilen av dom. Sen på kvällen så åkte vi till Fagerås. Vi kom dit ganska sent, så lillfisan hoppade i säng nästan direkt. Jag o Anna spenderade resten av kvällen i soffan- pratade skit, drack lite vin o hade mys.♥ Imorse åkte Anna, Stefan o Edvin till jobb/dagis o då passade jag o Stina på att ta en tur till Ikea! Det var kul. Vi strosade runt där nån timme o handlade lite småkrafs. Jag skulle egentligen bara ha ett nytt tvättställ (nej, inte ett handfat utan ett sånt vanligt som man hänger tvätt på) o det hittade jag + lite annat.
När vi var klara på Ikea så var klockan bara elva o Anna slutade inte jobbet för ens klockan ett, så vi tog en tur inne på Bergvik oxå. Men där hittade vi inget särskilt. Det enda vi köpte var ett par shorts till Edvin o present till Alma, som vi ska på 5-års kalas hos på lördag. Men det var bara bra, jag hade egentligen inte så himla mycket pengar att shoppa bort... ;)
När vi hade sett o gjort allt på Bergvik så var klockan ett, så då åkte i tillbaka till Fagerås o umgicks lite mer med våra goa vänner innan det blev dax att åka hem. På hemvägen köpte vi med oss pizza.
Nu sover lillfisan sedan länge o jag fastnade här. Men jag känner att det är någon som hänger i mina ögonlock så jag blir nog inte långvarig.
Imorgon väntar ännu en härligt ledig dag o vi får se vad den har att erbjuda! :)

Hoppas ni njuter av kvällen! Jag återkommer med lite shopping-bilder imorgon. XOXO

Ps. Frukost på Ikea+lunch på Max+pizza= ca 160000 kalorier. Hmmmm......... ;) Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar