söndag 22 maj 2011

Sweet Sunday

GoMorgon, finaste!
Hoppas ni haft en lugn natt o sovit gott! :)

Idag blev det sovmorgon till klockan 8- superskönt! Jag har sovit som en sten inatt o känner mej riktigt utvilad.

Filmen som jag såg igårkväll, "Deja vú", var sååååå sjukt bra!! Har ni inte sett den- SE DEN!


Nu på morgonkvisten har jag redan hunnit med att sätta en blldeg som står bredvid mej här o jäser för fullt. Jag gjorde dubbelsats, så nu jäklar ska det bli bullar av alla dess slag! ;)

Jag gissar på att min Pappa kommer förbi sen o fikar, o så måste jag klippa gräset idag o tvätta/byta sängkläder.. Så jag ska nog inte bli sysslolös idag! ;) Ska försöka klämma in en promenad oxå, eller en tripp till gymmet. Men vi får väl se vad vi hinner med.
Nu ska jag i alla fall hoppa ur morgonrocken, fixa till mej lite o sen blir det bullbak!
Ha en bra dag! Ses snart igen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar