söndag 22 maj 2011

Bullar

Jäsningen var det
inget fel på i alla fall...
För en gångs skull så har den här lediga dagen kännts riktigt lång! Och vi har hunnit med en hel del. Jag drog ju igång tidigt med bullbaket, eftersom det tar så lång tid. Satte degen strax efter 8 o tog ut den sista plåten när klockan var 11... Men nu har vi bullar så att det räcker ett tag! Så om det är någon som vill komma på fika nån dag så är det bara att pingla! ;)

Kanelsnurror - Gott! :)









När baket äntligen var färdigt så tog vi en cykeltur/promenad. Det var faktiskt ganska skönt ute då, men nu har det hällregnat hela eftermiddagen. Jag som hade tänkt klippa gräset...synd...inte! ;) Det finns inte mycket som jag tycker så illa om som att klippa gräset. Men det blir ju fint när det är klart! :) Om det blir bättre väder imorgon så SKA jag klippa. Japp!

På eftermiddagen kom H o fick sig lite nybakat o kaffe,o det blev lite söndagshäng framför tv:n innan han åkte till Norge. Då slängde jag lillfisan i säng o hon somnade på 2 sekunder o sen dess har jag zappat lite o pratat i telefon med Anna. Måste försöka boka in en dejt i Fagerås under veckan...

Imorgonbitti står det jobb på schemat o efter det så tror jag att det får bli en sväng till gymmet. Om Stina är sugen på det... Annars så tror jag att bästaste Linda kommer imorgon eftermiddag- äntligen! :) Tyvärr så har jag inte hunnit köpa någon present åt henne än, men jag kanske hinner det imorgon?? Jaa, vi får se. Hursomhelst så ska det bli mysigt att träffa henne! :)

Det blev vaniljbullar o
mandelsnäckor oxå! ;)

Nu ska jag kraschlanda i soffan!

Hoppas ni haft en bra helg & att ni får en ännu bättre vecka nu! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar