onsdag 16 mars 2011

Kvällsmat


Yoghurt med havrefras, banan o
kiwi & leverpastejsmörgås.
Helt ok kvällsmat! :)

Jobb~7-13.30 stod det på schemat idag o det har varit en ganska lugn arbetsdag, fast jag inte riktigt var på humör. Det har varit lite mycket ett tag nu, med sjukstuga både här hemma o på jobbet. Så jag kände mej lite trött på allt- krångel med dagis, barnvakt hit&dit, min förkylning... Hahaa! Usch, va jag gnäller!! Men det kan man behöva ibland. ;) Efter jobbet gick jag direkt ner till Mormor&Morfar o hämtade bilen. Sen åkte jag o hämtade ut vårat paket från H&M (ojoj, så mycket bra o fina grejor- återkommer med lite bilder) innan jag åkte vidare ner till min lilla mamma o hämtade lillfisan som hade haft det jättebra hos mormor. Efter lite kaffe hos mamma så åkte vi hem o packade upp våra nya grejor, dammsög, dammtorkade (allt damm syns ju så jäkla väl nu när solen strålar in..) o torkade alla golv. Nu har vi precis ätit lite kvällsmat. Fick bli lite enkel fuskmat idag, jag orkade inte laga nåt.




Nu ropar soffan på mej! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar