onsdag 16 mars 2011

Gah!

Det är väl så typiskt!
Tänkte ta lite snygga kort på mina nya H&M-grejor o lägga ut åt er, men givetvis så var batteriet slut i kameran.. Det är alltid så när jag verkligen vill använda kameran! Bah!
Försökte ta med mobilen, men det är för mörkt så det blir bara konstiga färger på allt. Så ni får helt enkelt vänta till morgondagen!
(Jag förstår att det känns jobbigt, men jag loovar att det kommer imorgon! Hehe... ;) )

Imorgon är jag ledig. Lite ofrivilligt, fick lov att ta bort ännu en dag eftersom Stina inte får vara på dagis- men jag klagar inte;) HoppasHoppasHoppas att min mor kommer o frissar mej så att jag kan färga håret.
Det behövs!! Kan snart inte visa mej utanför dörren alls.... Huujamejjen!

All Kärlek till Er!Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar