tisdag 1 februari 2011

I'm back!! :)

Nu ÄNTLIGEN sitter jag med min kära dator framför mej!
Så nu är jag tillbaka i bloggvärlden! :D Gissa om jag har saknat det?!! Har ju blivit lite beroende... ;)

Men jag har i alla fall följt era bloggar via mobilen- så jag är inte helt efter!

Hmmm, minns knappt när jag skrev sist o vad som hänt sedan dess...men det har väl inte hänt så mycket. ;) Jag har haft influensa i två-tre veckor, så det känns lite som att livet blev satt på paus. Första veckan var hemsk- hög feber, ingen matlust, ingen ork- Usch! Så den veckan var jag hemma från jobbbet, men sen var det bara att pallra sig dit igen. Men då var jag ju bättre, fast det har suttit kvar i luftvägarna o så. Så det har varit lugnt med det mesta. Idag var första dagen som jag har orkat träna, o det var sköönt! Fast det kändes att jag inte tränat på 3 veckor... ;) Tog det dock lite lugnt- vill ju inte reta upp den där ilskna bacillen igen!

Idag skulle jag egentligen varit på ett lönesamtal nu kl 14. Men när klockan var halv elva på förmiddagen så ringde min (nya!!) chef o undrade om jag inte skulle komma snart, eftersom vi hade ett möte kl 10? PANIK!! Jag letade fort som fan reda på lappen med inbjudan till samtalet o läste med hjärtat i halsgropen..Men som tur var så stod det verkligen klocka 14.00 på den- Phew! Det var hon som hade skrivit fel, det var inte mitt fel! Men shit, va jobbigt det var innan jag insåg det!! Vill ju liksom inte komma försent till ett LÖNEsamtal med den NYA chefen...
Så nu fick jag helt plötsligt en helt ledig dag! :)

Nu måste jag nog lägga mej på soffan ett tag- har en mördande huvudvärk!! :(
MEN nu har jag ju dator igen, så jag återkommer snarast! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar