tisdag 1 februari 2011

Beroendeframkallande

Oj, vad jag har saknat min dator! Känner nu att det är lätt att bli beroende, efter ett par veckors abstinens..
Dessutom var det skönt att det inte var något större fel på datorn! Fick visserligen betala 700kr för en rengöring, men det var det värt! Kändes faktiskt liite pinsamt att felet helt enkelt var att datorn var jävligt dammig inuti.... Datakillen trodde nog att jag har det hur skitigt som helst hemma! Haha! :)
Men nu är det gjort i alla fall o den är ren o fin!!
Lämnade in den i fredags (äntligen) o fick ju tillbaka den redan idag, så det gick ju fort när jag väl fick tummen ur... I fredags var vi till tandläkaren med lillfisan på förmiddagen, så då passade jag på att åka bort med datorn- när vi ändå hade privatchaufför. ;)
Stina var förresten jätteduktig hos tandläkaren o hade jättefina tänder! *skrytskryt* Hon satt i sin pappas knä o gapade som en liten sparvunge, i hopp om att få en lite plastleksak. Och det fick hon ju såklart! :)

Nej, nu ska jag slänga ihop en tonfisksallad till matlådan o sen blir det natta!

1 kommentar:

  1. Men va fasen - elektronik SUGER ju åt sig damm! Jag tycker jag dammar av våra tv-apparater flera ggr i veckan.. Men det hjälps då inte!! Nej, det blir direkt det! *suck*

    By the way.. Hur skulle mitt liv se ut, utan datorn!!?? My god.. Tänker inte ens tänka tanken! buhuuu.. ;) haha..

    SvaraRadera