onsdag 29 december 2010

Redan onsdag?

Shit, vad dagarna går fort- kändes som att det var igår jag bloggade senast, men det har visst gått ett par dagar... Hänger inte riktigt med...

I måndags eftermiddag kom H o hämtade lillfisan o jag drog iväg på lite kvällsjobb. Sen jobbade jag på dagen igår o efter det kom världens bästa Anna o hämtade upp mej på jobbet. Vi hade bokat in en (barnfri!) mysdag o det blev det! Vi började med att ta oss en sväng på byn o kollade in lite rea, plus att jag hade ett par presentkort som jag fått i julklapp, som låg o brände i plånboken.. ;) Jag shoppade lite kläder till Stina på rean på Lindex o några nya läppglans. Sen blev det en sväng på Living, för där hade jag fått presentkort av min söta syster. Jag hittade faktiskt en jättefin silverring som jag blev helt kär i, så den fick följa med hem. Tack, Sara! <3
Dessutom så råkade jag hitta en helt otroligt snygg jacka, för HALVA priset, på Garderob som jag bara var tvungen att köpa! Ååhå, va nöjd jag är med den! Lovar att lägga ut en bild vid tillfälle.
Så det blev riktigt lyckad shopping, trots att jag egentligen inte skulle ha något. Och det bästa var ju att man kan handla gratis när man har presentkort...I like! ;)
Efter shoppingen blev det en fika på kondiset, lite ärenden uträttade, mathandling o sen hem på en kopp thé o skitsnack i soffan innan det var dax för Anna att åka hemåt. När hon hade åkt så parkerade jag i soffan, satte i Sex and the city i dvd:n, läste en ny tidning, drack cola o åt ostbågar till middag. Ett bra avslut på en bra dag helt enkelt!

Idag har jag jobbat o sen på eftermiddagen kom lillfisan hem igen. Alltid lika mysigt när hon kommer hem efter att hon varit borta ett par dagar! Då har vi hunnit sakna varandra lite o är inte riktigt lika trötta på varann... ;) Stina o jag nöter ganska friskt på varandra just nu, o hon är sådär lagomt trotsig. Men det går väl över...om en sisådär 20 år eller så. Hah! :)

Nu ska jag jag snart gå o lägga mej o fortsätta smida på alla mina nyårslöften! Och jag kan lova att det är många...men det får jag nog återkomma om i ett annat inlägg!

Puss & GoNatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar