söndag 26 december 2010

Överstökat

Nu är julen över o det känns ganska skönt.. Men oj, va mysigt vi har haft det! Julafton började med lite jobb för min del, o det var riktigt kul. Men jag gillar att jobba på julafton (i alla fall på dagen), det blir en lite speciell stämning o mys. Direkt efter jobbet så var det bara att åka hem o dra på sig julklänningen, sen kom Stina med sin pappa o hämtade mej. Då var det dax för lite jullunch hos mormor&morfar, med min moster o hennes man, systeryster o pappa. Det var riktigt trevligt, o helt efter tradition. Vi åt, såg på Kalla Anka, öppnade julklappar, fikade o sen åkte jag, S, syrran o pappa vidare. I vanliga fall så brukar vi åka ner till mamma&pappa, men eftersom mamma är i Pakistan så åkte vi hem till oss istället. Och det var minst lika bra! Jag hade fixat en massa julmat o julklapparna väntade under granen. Det blev en toppenkväll! Och jag måste ha varit riktigt snäll i år, för jag fick en massa fina julklappar. <3

Juldagen o annandagen har vi spenderat i lugn o ro här hemma. Roat oss med våra nya klappar, tittat på lite bra filmer på tvn, fikat med familj o vänner o bara haft det bra! Imorgon ska jag jobba o lillfisan ska till sin pappa, o vara där enda tills på onsdag eftermiddag. Det ska bli ganska skönt med lite egentid... ;)

Nu ska jag ta mej en skinksmörgås o en öl!  Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar