söndag 5 december 2010

Bilder

Jobbhelgen är avklarad o nästa helg är man ledig! Göööööött! 
Det har gått fort. Imorgon jobbar jag 7-13.30 o efter det ska jag o mamma kolla in ett träningsställe här i byn för ett eventuellt inköp av årskort...får väl se hur det går. :) Vi ska kolla hur det ser ut, om det är något att ha, men jag hoppas att det är bra. Skulle vara så jäkla kul att börja träna igen! Känns som om det var hundra år sen sist..

Annars så har den här helgen varit allt annat än bra! :( Men jag får väl skylla mej själv som är så jäkla dum..
Som Anna säger: "Allt är skit o inte är det bra heller".
Stämmer ganska bra just nu.




Himla dåliga bilder, men här är i alla fall den supersnygga klänningen o de nya pumpsen!! :)
Klänningen är ljust grå med brodyr m pärlor i midjan o skorna är svart mocka.
I Love it!




Nu ska jag kolla om det är något bra på tvn (som vanligt.. ;) ) sen ska jag ta en dusch o krypa ner i sängen! Hoppas att det blir en bra dag imorgon!

Hoppas ni haft en bra helg, mina käraste vänner! Puss på Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar