lördag 23 oktober 2010

Så de så!

Vilken lång kväll! Det känns som om klockan är elva...
*Gäsp*
Känner mej trött, gammal o skittråkig- det är ju trots allt lördag!
Jaja, jag får försvara mej med att jag fyller år snart o laddar inför ett redigt kalas då istället. Kanske inte just på min födelsedag, eftersom jag fyller en måndag o dessutom jobbar,
men kalas ska det bli i alla fall!!
Så de så!! ;)
Som vanligt, när jag är trött, så har jag hela huvudet fullt av alla möjliga konstiga bryderier. Phew! Jobbigt..men egentligen så har jag ju ingenting att grubbla över. Livet är ju egentligen ganska enkelt, om man bara ger fan i att krångla till det! Eller hur?! :)
Och jag vet ju att hur jag än spelar så har jag alltid ALLA ess på hand!! Hah!
Bästaste Anna lärde mej ett nytt ordspråk häromdagen..
"Carpe diem, quam minimum credula postero"- Fånga dagen, betänk ej morgondagen.
Ganska bra!
Nu ska jag krypa ner tillbaka under filten i soffan o titta färdigt på filmen, sen blir det nog sängen snart! Imorgon väntar lite jobb o en jäkla massa mys!
SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar