lördag 23 oktober 2010

Lördag?

Tänkte precis skriva att det är så skönt att det är fredag, men det är ju för tusan LÖRDAG! Jag är tydligen helt vilsen idag... Beror nog på att jag jobbade igårkväll. Det har jag gjort idag oxå, 7-13.30 o gör detsamma imorgon. På måndag är jag ledig o då drar hönseriet igång igen! Mamma åker nämligen till Tyskland imorgon, så måndag till torsdag har jag hönorna att ta hand om. Men det ska gå bra!

Jahaaaaa, va ska man hitta på nu då??
Lördag, ledig o ensam hemma...
Borde väl dra igång en storstädning kanske? Nej, gud va tråkigt!!
Tror att jag ska ta en långpromenad i kylan, men först ska jag fixa till en Frozen Cheesecake, som jag ska bjuda Emelie o kidsen på imorgon eftermiddag. Gott!
Men allra först får det bli en dans med Herr Dammsugare!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar